loading...
بافت
amir بازدید : 177 چهارشنبه 07 آذر 1397 نظرات (0)

چرخ خیاطی راسته دوز تمام کامپیوتری  ژوکا  JK9000-4D

Juka  JK9000-4D

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی ژوکا

تاریخچه:

 این مجموعه چرخ خیاطی صنعتی در کشور چین با تلاش و برنامه ریزی به مرور و با اخذ گواهینامه های بین المللی توانست نظر مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون این محصول در سراسر جهان و در کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. صاحب امتیاز و نماینده انحصاری این محصول در ایران شرکت صبا دوخت ماشین می باشد.

  قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

جین

راسته دوز تمام کامپیوتری ژوکا JK9000-4D

 

کاربرد و کارایی:

این مدل از  محصولات شرکت چرخ خیاطی ژوکا ، یک مدل رایج راسته دوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های ضخیم و همچنین جین، شلوارکتان دوزی، پیراهن کتان دوزی و دوخت شلوار پارچه ای مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ خیاطی راسته دوز های رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

 

ویژگی  فنی:

مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار
مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار

مجهز به دینام سروو موتور(دینام سرخود) که بدون سر و صدا بوده و  مصرف برق  را تا حدود زیادی کاهش می دهد

مجهز به سیستم تنظیم  سرعت
مجهز به سیستم تنظیم نخ

 

دارای چراغ LED

amir بازدید : 77 چهارشنبه 07 آذر 1397 نظرات (0)

چرخ خیاطی سینگر راسته دوز مدل LS2-H515M

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی سینگر

تاریخچه:

این مجموعه عظیم و معروف در کشور کره با تلاش و برنامه ریزی به مرورو با اخذ گواهینامه های بین المللی توانست نظر مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون این محصول در سراسر جهان و در کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. صاحب امتیاز و نماینده انحصاری این محصول در ایران بازرگانی خاور میانه می باشد.

  قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

شلوار کتان

چرخ خیاطی سینگر راسته دوز مدل LS2-H515M

طراحی و ساخت:

در طراحی این محصول ضمن رعایت اصول زیبایی و کاربرپسند بودن استحکام و کارایی حداکثری لحاظ گردیده است.

 

کاربرد و کارایی:

این مدل از  محصولات شرکت یونیکورن ، یک مدل رایج راسته دوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های ظریف، مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

 

خدمات پس از فروش و گارانتی:

 

واردات این برند قدیمی که جواب خود را در بازار جهانی و بازار داخلی به خوبی پس داده است توسط بازرگانی محمدی و همچنین گارانتی یک ساله  طلایی این محصول می تواند امنیت خاطر مناسبی را برای تولیدکنندگان فراهم کند تا بدون دغدغه خاطر نسبت به خرابی و یا عدم پیدا شدن لوازم و سرویس این محصول به فعالیت خود ادامه دهند. از همین رو حتما توجه داشته باشید هنگام خرید گارانتی دارای مهر بازرگانی خاور میانه بوده و با لوازم ذکر شده حتما تحویل بگیرید.

amir بازدید : 172 چهارشنبه 07 آذر 1397 نظرات (0)

 چرخ خیاطی مادگی آدلر اتومات موتورسرخود دورکوب 141-581

  DURKUPP ADLER   JK-T781D

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی دورکوپ آدلر

معرفی عمومی:

 

شرکت چرخ خیاطی دورکوب آدلر که فعالیت خود را در کشور آلمان آغاز کرد   و امروز به جرات میتوان گفت یکی از پرفروش ترین  و باکیفیت ترین محصول ها در بازار چرخ های صنعتی محصولات شرکت دورکوب آدلر  است. که این مساله جدای از کیفیت این برند مرهون خدمات پس از فروش و تامین  قطعات مناسب آن است. در تمام این سال ها شرکتبادورکوب آدلر نوآوری یکی از شرکت های پیشرو در خلق ایده های جدید و تولیدات متناسب با نیاز کاربران بوده است. هم اکنون این محصول در سراسر جهان و در کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. 

  قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

جین

مادگی اتومات موتور سرخود دورکوب آدلر 141-581

طراحی و ساخت:

این مدل از محصولات چرخ خیاطی صنعتی دورکوب آدلر  ، یک مدل رایج مادگی در دنیا است که برای  انواع جنس های ظریف  و معمولی و ضخیم مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدا و باعث صرفه جویی در مصرف برق تا71% میباشد این مدل از سری راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.این نوع موتورها کاملا بی صدا می باشند و مصرف برق را تا 71% کاهش میدهند.

 

کاربرد و کارایی:

 

موارد استفاده مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف تا ضخیم می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سریمادگی(الیک)های رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.کارکرد آسان و یادگیری سریعشاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود.

amir بازدید : 76 سه شنبه 06 آذر 1397 نظرات (0)

چرخ خیاطی  میاندوزاتوماتیک  دینام سرخود بایو مدل BML-500-01-UT

 BAOYO  BML-500-01-UT 

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی بایو

آشنایی با چرخ خیاطی میاندوز

چرخ خیاطی صنعتی میاندوز کامپیوتری جهت دوخت  میانه پارچه مورد استفاده قرار می گیرد که به دوخت  پارچه ظاهری  آراسته می دهد. این نوع چرخ میاندوز مناسب دوخت پارچه های های تریکو و کشی مناسب می باشد .

 قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

تریکو

میاندوزاتوماتیک دینام سرخود بایو مدل BML-500-01-UT

 

معرفی محصول:

امروزه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در صنایع تولید ماشین آلات خیاطی، برای انجام دوخت های مختلف در قسمت های مختلف پوشاک دستگاه های تخصصی دوخت و چرخ های تخصصی خیاطی تولید و به بازار ارائه شده است. چرخ های خیاطی میاندوزامروزه در بسیاری از تولیدی های پوشاک ،  استفاده می شود. یکی از مدل های رایج در رده این چرخ خیاطی، چرخ خیاطی میاندوزاتوماتیک  دینام سرخود بایو مدل BML-500-01-UT می باشد

 

ویژگی ها:

دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم

مجهز به دینام سروو موتور(سرخود) دارای موتور بی صدا و مصرف برق را تا 71% کاهش می دهد

سرعت دوخت:6000 دور در دقیقه

مجهز به تنظیم موقعیت سوزن

مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار

ارتفاع پایه بلند کن:5 میلی متر

مجهز به چراغ LED

طول بخیه دوخت:1.3 - 0.6 میلی متر

 

سرعت دوخت قابل تنظیم مطابق خواسته کاربر

amir بازدید : 94 سه شنبه 06 آذر 1397 نظرات (0)

چرخ خیاطی سردوز(زیگزاگ) اتوماتیک بایو مدل BML-8800D/UTD

Baoyu   BML-8800D/UTD

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی بایو

معرفی:

صنعت دوخت و نساجی به لطف پیشرفت های علمی و تکنولوژی، دستخوش تغییرات و اتفاقات مثبتی شده است. امروزه تقریبا برای انجام هر کاری و ایجاد هر نوع دوختی یک دستگاه خاصی وجود دارد. یکی از این دستگاه های تخصصی، چرخ خیاطی سردوز کامپیوتری می باشد.

 قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

شلوار پارچه ای

سردوز(زیگزاگ) اتوماتیک بایو مدل BML-8800D/UTD

چرخ خیاطی سردوز چه کاربردی دارد؟

چرخ خیاطی سردوز ، که گاهی اوقات چرخ خیاطی Overlocking نامیده می شود، می تواند درز پارچه را به طور مرتب و یکسان در تمام مناطق اطراف پارچه و به یک شکل بدوزد. اولین قدم انتخاب و تعیین عرض و تراکم دوخت مورد نیاز برای پروژه است. هرچه میزان عرض و تراکم دوخت بیشتر باشد قیمت چرخ خیاطی سردوز مورد نیاز نیز بیشتر خواهد بود.

 

ویژگی ها:

مجهز به تنظیم کار پیش بر پایینی بوده که دارای کاربرد برای پارچه ظریف و ضخیم با کشش بیشتر پارچه برای دوخت مناسب و زیبا

مجهز به سنسور دوخت

دارای نخ قطع کن اتوماتیک

مناسب برای انواع پارچه های ظریف،معمولی ،ضخیم و حتی چرم

دارای سرعت دوخت بسیار بالا (8000دوخت در دقیقه)

دارای چراغ LED قابل تنظیم 

تا 30% افزایش بازدهی و راندمان تولید

مجهز به پنوماتیک

مجهز به دینام سرخود جهت صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر وصدا

این چرخ خیاطی صنعتی دارای گارانتی یک ساله بازرگانی پارسه می باشد.

 

 

amir بازدید : 95 سه شنبه 06 آذر 1397 نظرات (0)

چرخ خیاطی راسته دوزتیغ دارموتور سرخود بایو  BML-9950 A

Baoyu BML-BML-9950A

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی بایو

این مجموعه عظیم و معروف چرخ خیاطی در کشور چین با تلاش و برنامه ریزی به مرورو با اخذ گواهینامه های بین المللی توانست نظر مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون این چرخ خیاطی صنعتی در سراسر جهان و در کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. صاحب امتیاز و نماینده انحصاری این محصول در ایران بازرگانی پارسه می باشد.

 قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

شلوار کتان

راسته دوز تیغ دار موتور سرخود بایو BML-9950 A

ویژگی ها:

چرخ خیاطی  راسته دوز   تیغ دارموتور سرخود  بایو مدلBML-9950A   دارای موتور سرو(دینام سرخود)بوده و  موتور چرخ خیاطی   کاملا بی صدا بوده و منجر به کاهش مصرف برق می شود

و با توجه به اینکه این نوع چرخ خیاطی بی صدا بوده قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی می باشد

 مجهز به چراغ LED

قابلیت تنظیم موقعیت سوزن

تنظیم سرعت دوخت

دوخت تک بخیه

مقاوم در برابر نوسان ولتاژ برق از دیگر مزایای  این چرخ خیاطی می باشد

طول دوخت 5 میلی متر

کاربرد و کارایی:

 

این مدل از  محصولات چرخ خیاطی بایو ، یک مدل رایج چرخ خیاطی راسته دوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های  ظریف و معمولی (پیراهن ، لباس هی مجلسی و ....) مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

amir بازدید : 83 سه شنبه 06 آذر 1397 نظرات (0)

چرخ خیاطی راسته دوز تیغ دار کامپیوتری بایو

Baoyu BML-9950-D3

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی بایو

تاریخچه:

این مجموعه عظیم و معروف چرخ خیاطی در کشور چین با تلاش و برنامه ریزی به مرورو با اخذ گواهینامه های بین المللی توانست نظر مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون این چرخ خیاطی صنعتی در سراسر جهان و در کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. صاحب امتیاز و نماینده انحصاری این محصول در ایران بازرگانی صادقی می باشد.

 قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

جین

راسته دوز تیغ دار کامپیوتری بایو BML-9950-D3

طراحی و ساخت:

در طراحی این محصول ضمن رعایت اصول زیبایی و کاربرپسند بودن استحکام و کارایی حداکثری لحاظ گردیده است.

 

کاربرد و کارایی:

این مدل از  محصولات چرخ خیاطی بایو ، یک مدل رایج چرخ خیاطی راسته دوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های ضخیم، مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

 

خدمات پس از فروش و گارانتی:

 

واردات این برند که جواب خود را در بازار جهانی و بازار داخلی به خوبی پس داده است توسط بازرگانی صادقی و همچنین گارانتی دو ساله  طلایی و پنج سال خدمات پس از فروش این محصول می تواند امنیت خاطر مناسبی را برای تولیدکنندگان فراهم کند تا بدون دغدغه خاطر نسبت به خرابی و یا عدم پیدا شدن لوازم و سرویس این محصول به فعالیت خود ادامه دهند. از همین رو حتما توجه داشته باشید هنگام خرید گارانتی دارای مهر بازرگانی صادقی بوده و بالوازم ذکر شده حتما تحویل بگیرید.

amir بازدید : 205 سه شنبه 06 آذر 1397 نظرات (0)

چرخ خیاطی راسته دوز هوشمند بایو  GT-280

   Baoyu GT-280 

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی بایو

کاربرد و کارایی:

این مدل از  محصولات شرکت بایو ، GT-280 نسل جدیدی از چرخ خیاطی  هوشمند کامپیوترهای لمسی است که با استفاده از کنترل پنل لمسی. عملیات دوخت را می توان به راحتی پس از وارد کردن  پانل با کلیک کردن ساده  تنظیم کرد. صفحه لمسی به راحتی تنظیم  و همچنین عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ خیاطی راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. 

مدل GT-280 مناسب پارچه های طریف و معمولی می باشد.

مدل GT-280H قابل کاربرد برای پارچه های ضخیم می باشد.

 قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

پیراهن کتان

چرخ خیاطی راسته دوز هوشمند بایو GT-280

ویژگی فنی:

مجهز به صفحه رنگی لمسی (تاچ)

مجهز به  دو  نخ قطع کن خودکار

مجهز به سیستم پایه بلند کن اتوماتیک

برش نخ تا 3 میلی که موجب بهبود کیفیت دوخت می شود 

ارتفاع پایه بلند کن: 5.5 الی 13 میلی متر

سرعت دوخت: 5000 دور در دقیقه

موتور پر قدرت

دارای درز جلوگیری از نشت روغن

تنظیم ارتفاع قابل تنظیم

مجهز به سیستم تنظیم نخ

مجهز به تنظیم طول نخ

 

 

amir بازدید : 108 سه شنبه 06 آذر 1397 نظرات (0)

 چرخ خیاطی راسته دوز هوشمند بایو  GT-380

   Baoyu GT-380 

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی بایو

کاربرد و کارایی:

این مدل از  محصولات شرکت بایو ، GT-380 نسل جدیدی از چرخ خیاطی  هوشمند کامپیوترهای لمسی است که با استفاده از کنترل پنل لمسی. عملیات دوخت را می توان به راحتی پس از وارد کردن  پانل با کلیک کردن ساده  تنظیم کرد. صفحه لمسی به راحتی تنظیم  و همچنین عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ خیاطی راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. 

مدل GT-380 مناسب پارچه های طریف و معمولی می باشد.

مدل GT-380H قابل کاربرد برای پارچه های ضخیم می باشد.

 قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

پیراهن کتان

چرخ خیاطی راسته دوز هوشمند بایو GT-380

ویژگی فنی:

داری 9 طرح دوخت در حافظه داخلی

دارای سیستم روانکاری جدید که موجب پیشگیری از لکه روغنی روی پارچه میشود

مجهز به صفحه رنگی لمسی (تاچ)

دارای سیستم تشخیص ضخامت پارچه

مجهز به  دو  نخ قطع کن خودکار

مجهز به سیستم پایه بلند کن اتوماتیک

ارتفاع پایه بلند کن:5.5الی 13 میلی متر

داراس سیتم تغییر طول دوخت

سرعت دوخت:5000 دور در دقیقه

موتور پر قدرت

دارای درز جلوگیری از نشت روغن

تنظیم ارتفاع قابل تنظیم

مجهز به سیستم تنظیم نخ

مجهز به تنظیم طول نخ

 

 

 

amir بازدید : 58 سه شنبه 06 آذر 1397 نظرات (0)

چرخ خیاطی راسته دوز تیغ دار کامپیوتری بایو

Baoyu BML-9300-D3

 تولیدکننده: چرخ خیاطی صنعتی بایو

این مجموعه عظیم و معروف چرخ خیاطی در کشور چین با تلاش و برنامه ریزی به مرورو با اخذ گواهینامه های بین المللی توانست نظر مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون این چرخ خیاطی صنعتی در سراسر جهان و در کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. صاحب امتیاز و نماینده انحصاری این محصول در ایران بازرگانی پارسه می باشد.

 قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

شلوار کتان

راسته دوز تیغ دار کامپیوتری بایو BML-9300-D3

ویژگی ها:

چرخ خیاطی  راسته دوز تیغ دار بایو مدلBML-9300-D3   دارای موتور سرو (دینام سرخود) بوده و  موتور چرخ خیاطی   کاملا بی صدا بوده و منجر به کاهش مصرف برق می شود

و با توجه به اینکه این نوع چرخ خیاطی بی صدا بوده قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی می باشد

 مجهز به چراغ LED

قابلیت تنظیم موقعیت سوزن

تنظیم سرعت دوخت

دوخت تک بخیه

مقاوم در برابر نوسان ولتاژ برق از دیگر مزایای  این چرخ خیاطی می باشد

مجهز به تیغ برش پس از اتمام دوخت

 

کاربرد و کارایی:

 

این مدل از  محصولات چرخ خیاطی بایو ، یک مدل رایج چرخ خیاطی راسته دوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های  ظریف و معمولی مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 471
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 912
  • بازدید سال : 3,247
  • بازدید کلی : 63,162